Dela nyhet
Städning klubblokal
24 maj, 20:01 5 kommentarer
Hej föräldrar!
Nu har föreningen kommit ut med städschema för säsongen och vårt lag har fått städning två gånger. Första gången är nästa vecka (v22) och nästa gång är vecka 40. Inför städningen behöver vi minst 5 st föräldrar som hjälper till att städa klubbhus, ju fler ni är desto snabbare går det. Vi tänker att vi ger er möjligheten att själva anmäla att ni kan vara med genom en kommentar här. Om ingen frivilligt anmäler sig kommer vi att behöva delegera ut uppgifterna till några av er. Anmäler man sig till denna städning behöver man självklart inte vara med på nästa (v40).
Klubben ser gärna att städning sker i slutet av veckan så lokalerna är fina inför helgernas matcher, så vår tanke är att städning sker i samband med tjejernas träning fredag vecka v 22, alltså 30/5. De som ska städa samlas vid klubbhuset kl 17. Har du möjlighet att ställa upp? Anmäl dig genom en kommentar i denna nyhet. Får vi inte in några frivilliga anmälningar senast tisdag kommer vi att behöva dela ut uppgifterna till några av er. Klubben är tacksam för den hjälp ni bidrar med och vi är många i detta gäng så detta löser vi tillsammans :)
Här kommer information om vad som ska städas:
- Dammsuga och torka golven i kansliet och 2 omklädningsrum. Dammsug i hallen, göra rent 2 toaletter.
- Torka av ytor, samt städa i köket. Spola i vattenlåsen som finns
- Städutrustning finns i städskåpet, soporna slängs vid sopcontainer vid ishallen
- Tillsammans så blir mycket gjort, utan att någon behöver lägga allt för mycket egen tid på detta.
Har ni några frågor eller funderingar så hör ni av er till någon av oss lagföräldrar ☀️
Mvh Sara, Mari & Erica
Kommentarer
Malin Selldén 24 maj, 21:35
Jag kan vara med.🙋🏼♀️
Pia Birkebæk 24 maj, 22:49
Vi kan städa
Jonna Nyström 25 maj, 13:06
Jag kan städa på fredag
Sara Söderlund 29 maj, 08:20
Jag hjälper till!
Lillevi Selldén 29 maj, 08:22
Någon av oss kommer, så det blir 5 st 😊