Gemensam föreningskickoff/städning
Lör 10 maj, 09:00-12:00
Gyllevallen
Samling: 09:00Lördag 10 maj har föreningen en gemensam kickoff och städinsats på vår anläggning för att göra den lite finare för oss och våra gäster.
Upplägg:
- Minst en vuxen per spelare 6-13år. Barnen behöver inte vara med.
Utrustning:
- Kläder efter arbete och väder
- Räfsa
- Arbetshandskar
Info från föreningen:
Samlingsplats
När: Klockan 09:00
Var: Klubbhuset, Gyllevallen
Aktiviteten avslutas med korvgrillning ca 12.00 vid klubbhuset
Pappåsar, sopsäckar och big bags finns vid klubblokalen
Mål med aktiviteten:
- Att göra vår idrottsplats fin inför säsongen
- Rensa området från gamla löv, ris, pinnar och skräp
- Ta reda på det som ligger på mark, längs staket, i diken och buskar
- Genomföra några större insatser som det finns behov av
Arbetsuppgifter
- Varje lag får ett tilldelat område, P7 vid 5x5 planer nedanför Maxihallen.
- Varje lag avdelar en person till att städa/rensa bollförråd och klubblokal.
- Några personer utses att fixa med kapning av buskar, höja kiosk och byta tak på entrén
Lagets tilldelade område:
Rensa och kratta tilldelat område från löv, ris, pinnar, skräp.
- Skräp samlas ihop i sopsäckar och slängs i container vid ishallen
- Ris läggs vid container vid Maxi-plan eller bakom bollförråd
- Löv samlas in i Big bags och läggs bakom bollförråd
Mer info: https://www.svenskalag.se/iftunabro/nyheter/2331967/arbetsfordelning-kickoff-staddag
Upplägg:
- Minst en vuxen per spelare 6-13år. Barnen behöver inte vara med.
Utrustning:
- Kläder efter arbete och väder
- Räfsa
- Arbetshandskar
Info från föreningen:
Samlingsplats
När: Klockan 09:00
Var: Klubbhuset, Gyllevallen
Aktiviteten avslutas med korvgrillning ca 12.00 vid klubbhuset
Pappåsar, sopsäckar och big bags finns vid klubblokalen
Mål med aktiviteten:
- Att göra vår idrottsplats fin inför säsongen
- Rensa området från gamla löv, ris, pinnar och skräp
- Ta reda på det som ligger på mark, längs staket, i diken och buskar
- Genomföra några större insatser som det finns behov av
Arbetsuppgifter
- Varje lag får ett tilldelat område, P7 vid 5x5 planer nedanför Maxihallen.
- Varje lag avdelar en person till att städa/rensa bollförråd och klubblokal.
- Några personer utses att fixa med kapning av buskar, höja kiosk och byta tak på entrén
Lagets tilldelade område:
Rensa och kratta tilldelat område från löv, ris, pinnar, skräp.
- Skräp samlas ihop i sopsäckar och slängs i container vid ishallen
- Ris läggs vid container vid Maxi-plan eller bakom bollförråd
- Löv samlas in i Big bags och läggs bakom bollförråd
Mer info: https://www.svenskalag.se/iftunabro/nyheter/2331967/arbetsfordelning-kickoff-staddag