Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Malin Selldén 22 jun, 19:01
Jag kan komma!
Erica Arvidsson 22 jun, 19:16
Toppen Malin! Då skriver jag in dig på passet.
Malin Selldén 22 jun, 19:39
Absolut. När ska vi samlas och vad är det vi förväntas göra? 😅
Erica Arvidsson 22 jun, 21:40
Det är samling på Cosmoz 20:30 och discot öppnar 21. Vad exakt vi ska göra förutom att vara en vuxen som har övergripande koll på ungdomarna får vi nog veta vid samlingen. 😄